DumpStats voor Kwaaie tor

27,434 +39584 -12150

Kudos

#2391 (Top 0.7482%)

Kudos/dag 20.85
Kudos/reaguursel 6.46
Meeste kudos op 1 reaguursel 1293
Minste kudos op 1 reaguursel -340

4,247

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.23
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 16.9
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 30
Aantal x weggejorist 88
Geregistreerd op 17-11-2022
Eerste reactie op 17-11-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-22 14:18:26 door Rugsteker op Aan de kant er is brand
@Kwaaie tor: Die halve meter bij dat paaltje is irrelevant als je kort erna (met een lang voertuig) de bocht naar links moet maken.

0 kudos 2026-06-22 11:36:00 door Peerke16 op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
@BennieDeKok | 21-06-26 | 22:04: wat is dat met die geldingsdrang rondom biermerken toch altijd? Amstel is gewoon een A-merk, los van wat je van de smaak vindt.

0 kudos 2026-06-21 07:37:28 door DeSerafijn op Breaking: de man is nutteloos!
Zoals je zelf al zegt: je weet het niet precies hè. Dus als ze pas over twee weken uitgerekend was bijvoorbeeld, had hij misschien wel het WK kunnen afmaken met België. Nu komt het misschien wat eerder en gaat hij lekker naar huis om als een echte man z'n verantwoordelijkheid als vader te dragen. Gewoon klasse.

2 kudos 2026-06-20 16:04:23 door Pjotr K op Heftig treinongeluk in India
Is dat de bovenleiding voor de stoomtreinen of de diesels in dat land? Met bovenleiding kunnen ze toch nooit allemaal bovenop zitten?

6 kudos 2026-06-19 18:44:02 door JP8926 op Een W16 Bugatti starten
Ik ben blij dat ik mentaal nog steeds zo jong ben dat ik hier hard om kan lachen.

-4 kudos 2026-06-19 17:53:17 door tijdelijkeban op Verdrietig
@altijd-guus | 19-06-26 | 19:20: Jawel hoor, maar dit filmpje heeft toch al een grafstemming.

5 kudos 2026-06-19 17:20:26 door altijd-guus op Verdrietig
Kan je nou niet gewoon eens een reaguursel schrijven, zonder dat je hier de sfeer weer moet verpesten met je dom-rechtse geleuter?

4 kudos 2026-06-10 14:00:55 door Cruxus op Hoe goed doen de remmen op zo'n trekker het nou?
Fendt Vario 700 maakt gebruik van een 'pneumatic dual-circuit braking system'. Er kan dus wel met de voorwielen geremd worden. Zoals zoindepoepertt zegt kan er wel voor gekozen worden enkel met de achterwielen te remmen.

-1 kudos 2026-06-09 21:57:18 door Forza_Ruud_Krol op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Ga eens in midden- en zuid-Europa rijden. Je kan met gemak twintig minuten stilstaan. Zelfs in Duitsland hebben ze niet zulke fenomenale systemen als in Nederland, waar drie minuten wachten voor één trein echt wel de max is.

5 kudos 2026-06-03 21:00:20 door NiCeY op 2 bus chauffeur met elkaar op de vuist
Daarmee laten de bezoekers hier hun afkeur weten. Op het moment dat de hoofdrolspelers dit zien gaan deze zich achter de oren krabben, en laten als gevolg een gedragsverandering zien. Dát filmpje is dan weer te saai om hier terecht te komen en zullen we zelf elders goed in de gaten moeten gaan houden de komende tijd.

1 kudos 2026-06-02 22:13:06 door kaboutermuts op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Tja, ik vertrouw eigenlijk geen mensen die van rechts naar links gaan, en dan zodra ze van een kapitalistisch bedrijf als tata steel een flinke pak geld kunnen vangen toch weer daar aan de slag gaan. Weliswaar zou hij pief duurzaamheid zijn geweest, maar je weet eigenlijk toch wel dat er bij tata steel niet zo heel veel te redden valt in dat opzicht.

3 kudos 2026-05-29 08:44:53 door SvTc op Unihorn geeft geen fuck
De GPS overlay geeft een piek van 46 km/u. De onafhankelijke visuele analyse via optical flow komt op ~47 km/u op vrijwel hetzelfde moment een afwijking van ongeveer 1 km/u. De gemeten maximumsnelheid van de dashcam wordt daarmee bevestigd.

-4 kudos 2026-05-29 07:20:08 door Langnek op Unihorn geeft geen fuck
Ga je mee dan leg ik het je daar wel even uit. Daarnaast is de GPS hier wat traag dus het kan zelf nog een stuk sneller zijn geweest dan 46km/u

-3 kudos 2026-05-29 06:49:08 door Langnek op Unihorn geeft geen fuck
Nee blinde SvTc. Droeftoeter geeft gas bij. Dat kan je zelfs aflezen onderaan in beeld.

2 kudos 2026-05-27 13:07:25 door vriesvak op Mobiele eenheid van de politie
Of ze gaat bij de digitale recherche om sneue mannetjes die haar anoniem en ongevraagd seksualiseren, oftewel digitaal lastigvallen, op te sporen. Hoe de fuck presteren jullie het om een vrouw, die gewoon aan het werk is, ongevraagd (en naar je mag aannemen ongewenst) in de spotlight te zetten en op haar uiterlijk te becommentariëren, en dan in één adem te beginnen over buitenlanders die vrouwen lastigvallen? De ironie is echt met geen pen te beschrijven.

-1 kudos 2026-05-27 10:39:37 door dumphertreaguurder op Mobiele eenheid van de politie
Eens maar heb je die vorige broeken gezien, daar leken ze allemaal ongezond dik in. Ik denk dat dit toch beter is voor iedereen. En vergeet niet , ze heeft een wapenstok, paperspray, een taser en een gun. Ik denk dat ze genoeg middelen heeft om vieze mannetje van zich af te houden.